Newborough - Reisverslag uit Loch Sport, Australië van Jeroen Lieffering - WaarBenJij.nu Newborough - Reisverslag uit Loch Sport, Australië van Jeroen Lieffering - WaarBenJij.nu

Newborough

Door: Jeronimo

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

10 Oktober 2014 | Australië, Loch Sport

Zo weer ff tijd om wat te schrijven. Ben op dit moment bij de familie thuis in Newborough klein dorpje waar niet heel veel is. Wat er dan wel weer is zijn 2 golfbanen wat ik niet vervelend vindt :D.. Eenmaal hier aangekomen ben ik met de zoon van debbie en zijn vriendin naar National park Prom geweest. Dit park zit in het zuidelijkste puntje van Australie en was een beetje zoals Den Helder alleen maar wind!!! Gelukkig zit je een beetje tussen de bergen dus weinig last van maar eenmaal aangekomen op de berg waaide je er zowat vanaf, wel een prachtig uitzicht en geprobeerd een mooie foto te maken met de gopro, was wel aardig gelukt!!
Doordeweeks ben ik op zoek gegaan naar een auto hiervoor heb ik wat hulp ingeschakeld door Trevor(ook van de familie) die is met pensioen net zoals me pa dus die had wel even tijd om mee te gaan zoeken. We zijn een aantal car yards afgeweest en gelukkig bij de laatste die we gingen bekijken stond een FANTASTISCHE Holden Commodore wagon. De auto was maar van 1 vorige eigenaar geweest en had alle onderhouds beurten bijgehouden en in een boekje laten afstempellen. Die zelfde dag heeft Wilbert er nog nauwkeurig naar gekeken waarna ik gebeld heb en mijn intresse heb getoont en nu staat hij voor de deur :)!!
Even wachten totdat Amien me komt vergezellen en dan gaan we er een mooi matras in gooien en wat spullen aanschafen om mee te nemen en dan zijn we gereed om heel Australie door te rijden er mee.
Verder hou ik me een beetje bezig met golfen en heb ik waarschijnlijk een mooi baantje in November gevonden voor mij en Amien om wat Appeltjes te plukken misschien dat dat een tweede jaar kan opleveren mochten we dat nog willen.
Nou nu ga ik weer verder met het pimpen van de auto de mazzel!!

  • 10 Oktober 2014 - 07:52

    Jenny Stam:

    2de jaar jeroen? wat heerlijk dat amien al snel komt lekker samen genieten!!

  • 10 Oktober 2014 - 08:20

    Sjoerd:

    Jaaaa nog even......dan is het vrijgezellenleventje weer voorbij...veel plezier nog.

  • 10 Oktober 2014 - 09:13

    Anton En Ingrid :

    Den Helder winderig???? Hihi ikmoet wel bekennen dat hier het uitzicht iets minder mooi is.....

  • 10 Oktober 2014 - 09:24

    Oma Lieffering:



    hoi jeromino als ikhet verslag leest hheb je het aardig naar je zin.
    heerlijk als straks amina komt dan is genieten van het mooie land.
    jongen doe de familie de groeten voor jou een dikke knuffel.

  • 10 Oktober 2014 - 12:52

    Gien:

    Jeronimooo!
    Dat is weer geen klein autootje ;) Matras erin en gaan met die banaan!
    Ook het bier smaakt goed zo te zien.
    Cheers! en enjoy! xx Regien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Loch Sport

Jeroen

Actief sinds 31 Aug. 2014
Verslag gelezen: 277
Totaal aantal bezoekers 3775

Voorgaande reizen:

13 September 2014 - 13 September 2015

First experience traveling the globe.

Landen bezocht: